Gå til innhold

Hodepine


ReBella88

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hver dag og natt de siste 9 dagene hatt hodepine. Varierer fra lett "murring" til intens "noe-prøver-å-komme-seg-ut-gjennom-tinningen-min" hodepine.

Paracet og ibux hjelper ikke,ei heller Treo(svensk hodepine brustabletter),tenkte først at jeg kanskje drakk for lite vann,men har fulgt med på det og skal ikke vær noe problem(får i meg3-6 liter vann om dagen).

Har slitt med migrene siden barneskolen,men da har det vært mer intenst,maks 4 dager pluss kvalme. Så tror ikke det er det jeg har nå.

Hva kan det komme av? Tips for å bli kvitt hodepina?

Begynner å bli mektig lei da jeg nesten ikke klarer å gjøre noe,spessiellt ikke trene skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur til legen.. Kan være mye forskjellig som er årsaken til hodepine, da anstrengt nakkemuskelatur til mer alvorlige og skumle ting. Men, en vedvarende hodepine over flere dager (9!!! i ditt tilfelle) bør en kontakte lege for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være så enkelt som "upper cross syndrome"

upper_crossed_syndrome.gif

Omtrent 80% av folk jeg ser daglig har noe foroverroterte skuldre og en ganske slækk holdning. Det skal likevel ikke mye til for at man får hodepine og mistenker migrene av det. Søstern min trodde hun hadde migrene og scannet hodet, fikk migrenemedisin og greier men etter at jeg begynte å mase at hun skulle starte å tøye, trene (samt forbedre kostholdet) har hun ikke hatt vondt i hodet siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...