Gå til innhold

Lyst til å drive med Bodyfitness! Noen som kan tipse om treningsopplegg? :-)


Stensrøya

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid trent; løping, spinning, landeveissykling, div aerobicformer og litt gla-styrketrening. Trent mye, men nå vil jeg satse mer på muskler. Hvordan legge opp treninga? Vet det er lurt med powerwalks, men bør jeg ha intervalltrening på mølla, også? Og evt hvor mange ganger pr uke? Og hvor mange ganger bør jeg trene styrke ila uka? Hvordan gjør dere spreke folk det?

Blir kjempeglad for svar!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør begynne å følge et treningsprogram. Helst fullkroppsprogram til å begynne med siden du er nybegynner. RYP er fint å begynne med synes jeg, ellers finner du mange gode programmer her på FB. Her er link til nybegynnerprogram feks.

Du kan ta deg en tur innom loggbok-forumet for litt inspirasjon, er noen som skal stille som logger der, så da kan du se hvordan de gjør det både mtp mat og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...