Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja.. Hvor i Bergen skal du? Jeg bor på Laksevåg og må da ta bussen inn til byn, vinningen går liksom opp i spinningen om jeg skal bruke 50 kr på buss.. Om du skjønner =)

Går fint an å gå fra Laksevåg til sentrum - ta det som trening! ;)

Annonse

Dette er hva jeg kaller trening med mening ;)

En Frisk tur i Bergen By, der du slår 2 fluer i et smekk: trening av kroppen, klar i toppen og en god "deal" med penger i lomma og godt humør på veien hjem. Ligge seg med god samvittighet og krølle seg inn i varmt teppe, etter en tur i Bergen By ;)

Skal videre mot nord (motsatt vei) skal rekke en buss. ved bystasjonen i bergen ? :)

Når da? Er det etter kl. 17 så må jeg faktisk takk nei til tilbudet, selv om det nesten fristet :p Har holdt på med eksamen + jobbet hele uken + skal jobbe helg, fredagskveld skal jeg bruke på en god økt på gymmet og slappe av hjemme :) Boksen tar ikke så stor plass at det haster med å bli kvitt den ;)

Annonse

Bor selv på Laksevåg, men hvor på Laksevåg bor du? Har tid imorgen torsdag etter 12.30 og ut dagen, eller etter 16.00 fredag, sitter selv med eksamen nå til dags =)

Bor likeved Laksevåg senter, på kvelden- etter kl 16 i morgen har jeg tid :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...