Gå til innhold

Mistet bevisstheten under treningsøkt


Anbefalte innlegg

Hei dere,

 

jeg lurer på hva som skjedde med meg i går.

i disse korona tider har jeg ikke trent noe særlig så jeg startet heller med å være OBS med hva jeg spiser, har nå 1,5 uke spist rundt 800-1500 kalorier per dag.

Det som nå skjedde i går mens jeg trente,(kjernemusklene, knebøy, skulder, arm) øvelser var at jeg først merket en rar følelse av svimmelhet, og øyene og hørselen forsvant. Også ble jeg bedre etter et glass vann, fortsatte treningen, helt til slutt ved tøying så fikk jeg de samme rare følelse og avsluttet. 
 

Nå forstår jeg ikke hva som skjedde eller hva jeg skal gjøre?

bør jeg spise mer de dagene jeg trener? For jeg er inaktiv de dagene jeg ikke trener og kun er hjemme.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Cybergirlxxx skrev:

Hei dere,

 

jeg lurer på hva som skjedde med meg i går.

i disse korona tider har jeg ikke trent noe særlig så jeg startet heller med å være OBS med hva jeg spiser, har nå 1,5 uke spist rundt 800-1500 kalorier per dag.

Det som nå skjedde i går mens jeg trente,(kjernemusklene, knebøy, skulder, arm) øvelser var at jeg først merket en rar følelse av svimmelhet, og øyene og hørselen forsvant. Også ble jeg bedre etter et glass vann, fortsatte treningen, helt til slutt ved tøying så fikk jeg de samme rare følelse og avsluttet. 
 

Nå forstår jeg ikke hva som skjedde eller hva jeg skal gjøre?

bør jeg spise mer de dagene jeg trener? For jeg er inaktiv de dagene jeg ikke trener og kun er hjemme.?

800 - 1500 kcal. er et veldig stort sprang. Spis minst 1500 hver dag. Gå til legen. Det kan være noe helt annet, for eksempel problemer med nerver i nakke eller rygg eller problem med blodtilførselen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...