Gå til innhold

Kunne gjerne trengt tips!:)


Vikkij

Anbefalte innlegg

Hei jeg kunne jeg trengt litt hjelp og tips! Jeg er ny på denne siden så er ikke helt sikker på om dette er riktig stedet å skrive :D Men jeg er ei jente på 16 veldig snart 17 år. Siden barneskolen har jeg slitt med vekten. Jeg var veldig stor en periode men rundt ungdomsskolen så strakk jeg meg veldig og var ikke like stor. Jeg har alltid vært aktiv og drevet med både fotball og håndball. Jeg har drevet fullt med håndball de fleste årene og jeg har spilt på flere lag. Jeg vil si jeg har trent omtrent 4 ganger hver uke. Det siste halvåret har jeg lagt inn 1-2 økter med styrketrening på sats når jeg ikke har hatt håndballtrening. Jeg er 1.74m og veier mellom 70-75kg. Men jeg har alltid hatt mye ekstra fett uansett hvor mye jeg har trent. Jeg har muskler, men på beina er de dekket av fett. Jeg har ikke tydelige kneskålene og jeg kan ta godt tak på innsiden av lårene, utsiden av knærne, leggene og over alt på beina. Anklene mine går i ett med leggene. Jeg har fokusert mye på styrke på beina men har ikke følt noe har hjulpet og nå har jeg blitt tykkere rundt lårene. Jeg er bredskuldret og armene mine har masse fett som dingler. Hvordan kan jeg best mulig få strammet opp hele kroppen?? Setter stor pris på alle svar jeg får :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.4.2020 den 15.44, PaulM skrev:

Med den høyden og vekten du oppgir kan du umulig ha mye ekstra fett. Vil råde deg til å snakke med treneren din eller fastlegen din og få en objektiv vurdering.

Paul

 

Jeg har ikke sånn kjempe mye fett, man kan likzm se magemuskler når jeg strammer, men er for mye til at de vil synes ordenltig. I det siste har jeg følt at alt fettet legger seg på lårene. Men tusen takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...