Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Nytt medlem, men gammel i geimet (i mangel av bedre ord) og har nettopp oppdaget gleden av å bruke såkalte resistance bands til styrketrening.

Det begynte som et alternativ jeg kunne ha med på reise nå i sommer, men fant ut at jeg fint kan bruke det hjemme på dager jeg ikke rekker å komme meg på gymmet. Faktisk også som en fullgod erstatning til helsestudio, da jeg fint kan bruke treningsstrikker til å utføre alt fra knebøy til skulderpress, samt markløft til biceps curl. For å nevne noe.
Visse modifikasjoner må påregnes selvsagt, men det funker overraskende godt til det meste

Poenget med denne posten? Godt spørsmål. Men jeg hører gjerne om andres erfaringer, og selv om min erfaring fremdeles er noen lunde begrenset etter et par måneder, kan jeg forsøke å svare på enkle spørsmål hvis det det skulle komme noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...