Gå til innhold

Hvor mye bør jeg spise under en bulk?


Sealevelcain

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med hvor mye jeg burde spise under bulk, og hvor mye protein, fett og karb jeg trenger.. er 174 cm og 56,5 kg. Vil helst ikke legge på meg unødvendig mye fett, selv om jeg er klar over at Jeg kommer til å få litt ekstra fett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.3.2019 den 17.50, Sealevelcain skrev:

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med hvor mye jeg burde spise under bulk, og hvor mye protein, fett og karb jeg trenger.. er 174 cm og 56,5 kg. Vil helst ikke legge på meg unødvendig mye fett, selv om jeg er klar over at Jeg kommer til å få litt ekstra fett

Helt umulig for fremmede på nettet å si hvor mye du bør spise. https://www.iifym.com/iifym-calculator/  er faktisk et kurant sted å starte, og bør i de fleste tilfeller gi en grei pekepinn. 
 
"Jeg har ekstremt høy/lav forbrenning" er nemlig tullete påstander, i realiteten er variablene mellom hvilemetabolismen hos friske mennesker på samme alder/vekt veldig små, sjelden mer enn et par hundre kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...