Gå til innhold

Treningsprogram for nybegynner


Smultbolla

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en nybegynner som aldri har trent før med ganske høy fettprosent, dårlig kondis og er veldig svak.
Helt utrent dame på 163cm og 85kg.

Jeg bestilte et skreddersydd treningsprogram men jeg tror det kanskje er litt tøft for noen som er så utrent? Hva skal jeg eventuelt gjøre etter uke 4. Har ikke mulighet til å kjøpe nytt program. Er redd for å gå i den fella hvor man føler man bare er på trening uten mål. Så må ha noe å jobbe mot. Setter pris på all form for hjelp :)

DAG 1
Beinpress 3x12-15
Glutebridge 3x12-15
Skulderpress 3x12-15
Sittende roing 3x12-15
Rygghev 3x12-15
Russian twist 3x10-12

DAG 2
Step up på benk 3x8-10
Hip thrust 3x8-10
Nedtrekk, smalt grep 3x8-10
Facepulls 3x8-10
Diagonalløft 3x12-15

DAG 3 
60 min rask gange

DAG 4
Sittende roing 3x10-12
Nedtrekk, bredt grep 3x10-12
Skulderpress m. Hantler 3x10-12
Utfall bakover 3x10-12
Glutebridge 3x12-15
Pushups til smith 3 x max
10-12 min ellipse/rask gange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen! Etter 4 uker er det bare å fortsette i samme dur, gjør programmet om igjen. Finn et nytt program, kjøp deg et nytt program, lag deg et nytt program. Det viktigste i starten er at du syns prosessen er morsom og givende, slik at du får kontinuitet og glede av det. Det vil videre føre til at resultatene kommer av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...