Gå til innhold

Kretanin - Spørsmål


NinjaKenneth

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tatt utvidet blodprøve hos legen for å sjekke kroppen litt. Alt kom veldig bra ut, utenom Kretanin.

Ifg arket så er referanse verdien 60-105 , jeg har 106. Vet ikke hvor mye det er mtp kun er 1 "over" men syns likevel jeg har for høyt. Legen sa jeg skulle ta en ny sjekk i løpet av året.

Etter å ha googlet litt fant jeg ut at Grønn te kan bidra til å senke kretanin. Jeg er også veldig overvekt ( som jeg jobber hardt med ) Var 145 kg, nå er jeg på 141kg. Trener i tilegg 3 dager styrke og kondisjon for å hjelpe til. Jobber også med en kostholdsveilder.

 

Ville bare gi litt kjapp bakgrunnsinfo.

Så kommer spørsmålet, har noen noe forslag eller noe å tilføye mtp å senke verdien? Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du i det hele tatt hva kreatinin er? Hvorfor vil du senke den? Er det bare fordi du ser at verdien er over referansen?
 

.. " Den er typisk høyere hos yngre menn " ..

 

 

Kutt ut litt av kjøttet i kostholdet ditt, så blir den lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...