silje97 Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei! Lurer på hvordan jeg kan oppnå å bli strammere angående denne situasjonen: Jeg ønsker å komme bedre i form, kall det gjerne mer fit, men så lurer jeg på om den beste måten er å trene styrke for å stramme meg opp med en gang eller først gå ned i vekt for å bli mindre for så å trene styrke for å bygge litt muskler? Jeg trener styrke nå og bygger da litt muskler, og b.l.a. lårene mine blir naturligvis større av den grunn, men målet mitt er hovedsakelig å bli mindre/tynnere og lurer derfor på om det er lurt å miste fett for så å bygge noe muskler? MVH Silje 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Med ett bra kosthold og styrketrening, så kan du gå ned i fettprosent og opp i muskelmasse, spesielt som nybegynner Start med styrketrening så fort som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superspurv Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Løft tungt. Spis riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akse Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Begge deler kreves for å bli "fit" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.