Gå til innhold

Rate treningsprogrammet mitt


BroScience00

Anbefalte innlegg

Har prøvd å lage et eget fullkroppsprogram siden mange av de 5x5 rutinene jeg finner tar veldig lang tid å utføre og jeg blir veldig sliten mot slutten av uka. Skal kjøre dette programmet med en lineær progresjon, altså at jeg øker vektene fra hver økt og "reseter" hver gang jeg ikke klarer å øke mer. (med unntak på isolasjonsøvelsene) Håper noen kan gi konstruktive tilbakemeldinger og evt. komme med forslag til endringer om det er nødvending, og kanskje hvor mye jeg kan øke på de forskjellige øvelsene og hvor mange % under det jeg normalt tar jeg skal begynne på :) har linket en fil.

treningsprogram.xlsx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Superspurv skrev:

Jeg syns treningsprogrammet ser bra ut. Du kan gjerne variere på isolasjonsøvelsene underveis i dette programmet også. Du må feks ikke kjøre den ene spesifikke tricepsøvelsen i 6 mnd.

Så du syns ikke jeg får litt lite på bein i forhold til alt annet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Var også litt usikker på om 3x5 var nok "volum" mot 5x5. Vil bli sterk samtidig som jeg også vil legge på muskler, men har både hørt og lest at hypertrofi oppnås av volum (eks 5x5 blir samme volum som 3x10) Så de tjeg lurer på er om jeg skal ta 5x5 på der det står 3x5, eller blir det for mye?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...