Maria-Alexandra Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 Hei! Nå skal jeg begynne å bygge opp den lille rompa mi, samtidig som jeg vil få vekk litt valpefett på mage og litt fra armene. Trenger litt tips til hvordan jeg burde legge opp treningen. 2 ganger legday hvilke type nøkkeløvelser burde jeg ta med, hvilken type trening for å trene vekk fettet? Har et snev av kunnskaper om dette, men vil veldig gjerne ha noen pointere å tips om noen vil dele! 😃 Siter
Superspurv Skrevet 26. oktober 2017 Skrevet 26. oktober 2017 Nå vil du gjøre 2 ting samtidig som egentlig ikke er mulig. Hvis du vil bygge muskler, må du ligge i overskudd i kalorier for at du skal ha noe å bygge muskler med.Hvis du vil ned i fettprosent må du ligge i underskudd i kalorier, men da klarer du heller ikke å bygge noe muskler. Jeg foreslår at du bygge muskler først i kanskje 6-12 måneder, og deretter fokuserer på å redusere fettprosenten. Treningsprogram burde ikke være noe vanskelig å finne.. Prøv å google "treningsprogram for jenter" burde holde i massevis, feks dette: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=4195 Maria-Alexandra 1 Siter
Maria-Alexandra Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter Skrevet 26. oktober 2017 På 25.10.2017 den 19.51, Maria-Alexandra skrev: Takk for svar👌🏼 Siter
Gjest Skrevet 27. oktober 2017 Skrevet 27. oktober 2017 Det er riktig det Superspurv sier, men dersom treningsgrunnlaget ditt er helt fraværende er det faktisk mulig å bygge muskler på underskudd en kortere periode. Så et alternativ da er trene nevnte styrkeprogram og spise i underskudd til du stagnerer, for så å spise mer og bygge opp muskelmasse, for så å kutte igjen. Men som nevnt fungerer det kun dersom du er helt nybegynner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.