Gå til innhold

Lifesum


Clara98

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 18 år som er 1.74 høy, 56kg og trener en gang om dagen 1,5 time. I følge appen lifesum skal jeg da ha 2400 kcal i løpet av en dag. Jeg synes dette hørtes litt mye ut, og bruker som regel ligge på 2200 kcal. Hva tenker dere om det?? I tillegg kommer jeg alltid opp i 4-5g karbohydrater for mye.. vil dette utgjøre mye over tid?

 

Håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Clara98 skrev:

Hei! Jeg er en jente på 18 år som er 1.74 høy, 56kg og trener en gang om dagen 1,5 time. I følge appen lifesum skal jeg da ha 2400 kcal i løpet av en dag. Jeg synes dette hørtes litt mye ut, og bruker som regel ligge på 2200 kcal. Hva tenker dere om det?? I tillegg kommer jeg alltid opp i 4-5g karbohydrater for mye.. vil dette utgjøre mye over tid?

 

Håper på svar:-)

Helt umulig for noen som helst her inne å gi et svar på det. 

Kommer også an på hva målet ditt er, vil tro det er kalorioverskudd/bygge muskler ? 

Det avhenger av aktivitetsnivået ditt i hverdagen. Altså hvor mye du forbrenner kontra kaloriene du inntar.

4-5g karbohydrat i forhold til hva ? Karbohydrater i seg selv utgjør ingenting, kun kalorioverskudd. 5 gram karbohydrater omlag 20 kalorier. 

Prøv det og se an vektoppgangen din over tid, om den er iht. det du ønsker så er det jo ikke for mye, hvis ikke kan du evt. bare regulere ned ? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...