Radok Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 Jeg kjøpte bcaa 6:1:1 400gr 6000mg. Så lurer jeg veldig på doseringen... Noen sier jeg ska ta kun en dose daglig noen andre sier på morran og før og etter trening. Hva er best/riktig? Siter
Superspurv Skrevet 21. august 2017 Skrevet 21. august 2017 Hva er riktig? Det som står på pakningen. Hva er best? Ingenting. Du kommer ikke til å merke noe som helst forskjell. Siter
NoBro Skrevet 22. august 2017 Skrevet 22. august 2017 - Det finnes ingenting i et bcaa-tilskudd som ikke finnes i det meste av matvarer. - Med mindre du av en eller annen grunn har en proteinfattig diett så får du i deg mer enn nok bcaa gjennom maten. - Bcaa kan uansett ikke erstatte mat. - Det finnes ingen vitenskapelig evidens som støtter påstanden om at du bør innta bcaatilskudd før/under trening, fastende trening etc. - Konklusjonen er at bcaa-tilskudd er waste of money. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.