Gå til innhold

Hjelp! høyresiden ligger etter...


smartis

Anbefalte innlegg

Var veldig usikker hvor jeg skulle poste dette innlegget, men har et spørsmål og trenger litt veiledning, så hadde satt pris på om noen kunne komme med tips og råd!

Har drevet med styrketrening i 1-2 år nå det har gått relativt greit , men etter sommerferien så ble det vanskeligere å få kontakt med høyre siden av kroppen. Spesielt høyrebenet mitt har mindre utviklet muskulatur enn venstrebenet. Jeg sliter veldig med å få kontakt og merker at jeg er veldig stiv i hoftene, for hver gang jeg skal prøve meg på utfall så kjenner jeg en vond strekk på fremsiden av det bakerst låret og innsiden av hoftene, og kjenner overhodet ikke at musklene i benet eller rumpa jobber. Blir fryktelig umotivert og frustrert av dette, så er det noen som kan veilede meg litt ang hva jeg må gjøre for å forbedre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

selv ikke da heller:/ da jeg startet med styrketrening var bulgarsk utfall favoritt, men nå kjenner jeg ikke noe kontakt på venstre benet, kjenner bare det strekker på fremsiden av låret frem til kneet ( på det bakerste benet) og ved siden av hoften og innsiden av låret på høyrebenet. Kjører det meste i ettbeinsøvelser for å få bedre kontakt. Pleier fast å ta ettbeins- strak mark og ettbens-beinpress, før tok jeg også utfall, men nå er det bare bortkastet tid på høyrebenet...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...