mimmi83 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Tenkte og lage litt alternativ godt til meg som er sukkerfritt.... i ord... men inneholder sukrin og sukkerfrie ingr. Hvordan er dette i utgangspungtet... Ønsker og gå ned i vekt og har starta med og ta 3 ulike timer i uka på trening. Og da event finne mg et sunnere alternativ.. Event... dadler,? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei! Noe av det jeg bruker å lage for å få styr på cravings er: Sukkerfri gele - Fun light (evt annen light saft) 10 gelatinplater og vann Kan f.eks. ha mager vaniljekesam på. Karamellisert Eple og propud - Stek eplebiter og en spiseskje sukrin gold i panna, ha over vanilje propud (eller annen proteinpudding). Bær og vaniljekesam - Du kutter altså opp bær og har på vaniljekesam - enkelt Småsulten popcorn - inneholder kun ca. 170-180kcal i en pose! Proteinmuffins - 1 eggehvite 20g fullkornsmel 5g fettredusert kokosmel 80g moden banan 15 proteinpulver m/ sjokoladesmak 10g kakaopulver 1ts bakepulver 2 ss sukrin plus eller sukrin gold litt vann Miks sammen alt i en blender, fordel i tre muffinsformer. Stek i ovenen på 150 grader i 25 min. Som topping - philadelphia light og sukrinmelis! Ca 340kcal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.