Angelish Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg har startet på 5x5 Stronglifts programmet. Foreløpig går det ganske bra, og jeg synes det er gøy. Men jeg er veldig usikker på teknikken på pendlay-roingen. Ser det greit ut eller er jeg på bærtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tlviken Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Tilpass til hva som kjennes best ut for deg. Av hva jeg selv tenker, så er det mulig litt mye bøy i knær, kan få hofta litt mer opp og stangbanen mer horisontalt, vet ikke om det stemmer, men der ut som om du drar stangen mot deg i en svak skrå vinkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
getsome Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Det ser ut som du krummer korsryggen en anelse og bekkenet havner i feilstilling. Neppe problematisk på lavere vekter men kan bli et problem over tid og det er like greit å få inn korrekt bekkenstilling fra tidlig av. Tenk brystet fram og rumpa ut 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelish Skrevet 9. april 2017 Forfatter Del Skrevet 9. april 2017 23 minutes ago, getsome said: Det ser ut som du krummer korsryggen en anelse og bekkenet havner i feilstilling. Neppe problematisk på lavere vekter men kan bli et problem over tid og det er like greit å få inn korrekt bekkenstilling fra tidlig av. Tenk brystet fram og rumpa ut 😊 Takk for svar. Føler jeg ikke får det helt til. Føles som jeg er for stiv til å rette ut korsryggen/bekkenet. Noen tips i forhold til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
getsome Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 38 minutter siden, Angelish skrev: Takk for svar. Føler jeg ikke får det helt til. Føles som jeg er for stiv til å rette ut korsryggen/bekkenet. Noen tips i forhold til dette? Er på litt tynn is her men stram hamstring kan absolutt være en faktor. Forsøk å tøye hamstring og adduktor til å begynne med. Utover det kan strake markløft være en fin øvelse for å få inn korrekt bekkenstilling. Ellers finnes det masse gode tips der ute, Google er din venn 🤙🏼 Vet det finnes en del supergode artikler på treningogrehab.no rundt akkurat dette med bekkenstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.