Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  Gymrotte skrev (På 1.3.2017 den 14.21):

Vurderer å bestille meg pre workouten Psychotic av insanelabz, men er usikker på om den er lovlig eller ikke, noen som vet?

Ekspander  

Du og må lære deg forskjellen mellom idrettens dopingliste og straffeloven. Nei den er ikke ulovlig selv om den ikke selges her. 

Skrevet
  NoBro skrev (På 1.3.2017 den 19.32):

Du og må lære deg forskjellen mellom idrettens dopingliste og straffeloven. Nei den er ikke ulovlig selv om den ikke selges her. 

Ekspander  

Så om jeg bestiller den er det ingen fare for at den vil stoppes i toll? Kan veldig lite om dette, da det vil bli første pre-workout jeg bestiller fra utlandet

Skrevet

Hvorfor prøver du å komme nå nærme "grensen" som mulig? Efedrin og DMAA som PWO er tusen ganger bedre enn noe dritt PWO som er overprisa i Sverige. Det ble til og med solgt i Sverige for ikke mange år tilbake.

Forresten, jeg glemte å si at PWO er ubrukelig og gir ingen avkastning. Vil du vil føle det "kicket" eller at du blir "hyper" en kort periode finnes det andre ting du kan ta. 

Skrevet
  Gymrotte skrev (På 1.3.2017 den 22.01):

Så om jeg bestiller den er det ingen fare for at den vil stoppes i toll? Kan veldig lite om dette, da det vil bli første pre-workout jeg bestiller fra utlandet

Ekspander  

Jo, den kan fortsatt bli stoppet i tollen. Jeg prøvde meg på en boks med Jack3d Advanced (uten dmaa). Selv den gikk ikke gjennom tollen. 

Skrevet

Ekspander  

Jo, alt du bestiller fra utlandet blir vel stansa i tollen nå. Men hvis du selv reiser utenlands og bringer det fysisk inn i Norge selv er det ok. 

Ikke ulovlig, men idiotiske regler. 

Annonse

Skrevet
  Superspurv skrev (På 2.3.2017 den 8.57):

Hvorfor prøver du å komme nå nærme "grensen" som mulig? Efedrin og DMAA som PWO er tusen ganger bedre enn noe dritt PWO som er overprisa i Sverige. Det ble til og med solgt i Sverige for ikke mange år tilbake.

Forresten, jeg glemte å si at PWO er ubrukelig og gir ingen avkastning. Vil du vil føle det "kicket" eller at du blir "hyper" en kort periode finnes det andre ting du kan ta. 

Ekspander  

Efedrin er ulovlig mens dmaa er ikke. Altså du kan bøtelegges om du blir tatt med efedrin mens dmaa er helt legitimt å bruke med mindre du er aktiv idrettsutøver. 

Skrevet

Ekspander  

Jo mest sannsynlig blir den det og den eneste konsekvensen det får er at du taper pengene du betalte med mindre selger returnerer de til deg.  At tollvesenet returnerer noe betyr ikke at det er direkte ulovlig.

Skrevet

Ikke bestill fra USA så skal det gå greit.Har selv kjøpt 2 bokser Psychotic som jeg ennå ikke har fått testet ut men hørt mye positivt om produktet.

• 4 uker senere...
Skrevet
  Jigsaw skrev (På 10.3.2017 den 13.26):

Ikke bestill fra USA så skal det gå greit.Har selv kjøpt 2 bokser Psychotic som jeg ennå ikke har fått testet ut men hørt mye positivt om produktet.

Ekspander  

Fått mulighet til å prøve den enda da? Isåfall, tanker?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...