Gå til innhold

Øvelser for overkropp, mangler jeg noen?


Cameltoe

Anbefalte innlegg

Jeg har et fornuftig benprogram som er satt sammen av PT tilpasset mitt behov og mine skavanker (syklist som sliter litt med kne og korsrygg ved sykling). Siden bena og kjernen har tatt alt fokus har jeg ikke trent noe særlig overkropp. Nå har jeg bare begynt litt selv og satt opp noen øvelser for meg selv som jeg føler meg komfortabel med. Planen min er å gjøre disse øvelsene etter hver spinningtime isteden for å bare dra rett hjem.

Øvelsene jeg har satt opp for meg selv er: 

Nedtrekk med bredt grep

Sittende roing

Skulderpress

Brystpress

Er dette er tilstrekkelig? Kunne noe vært utelatt og eventuelt erstattet med noe annet? Tenker på sammensetning. Jeg har ikke lyst på for mange øvelser og veldig komplisert fordi jeg skal gjøre disse etter spinning og det må være greit å komme seg igjennom uten å bruke for lang tid. Hensikten med øvelsene er å bli litt sterkere i overkroppen og ikke glemme den helt selv om ben får mye fokus. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...