Gå til innhold

Hvordan trene og svette når kneet ikke kan brukes?


superdiett_fit

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få trent for velvære og svetting i denne situasjonen?

Har en meniskskade som gjør at er lite bøybar og gangbar / løpbar.

Tenker robåt, men det er ikke årstiden og romaskin krever vel konstant bøying av knær som ikke funker.

Forslag til trening ellers? Overkropp osv., men hvordan varme opp på en god måte?

Det er klart jeg sikkert kan gjøre apparater som benkpress og slike ting, men en god måte å varme opp på?

Eller andre treningstips i situasjonen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Superspurv skrev:

Et kjapt spørsmål. Hvis du skal trene tung benkpress, har du ingen tanker selv om hvordan du kan varme opp til det da? Har oppvarmingsett på øvelsen noen gang falt deg inn? :)

Hei. Takk for innspill :-) Du mener altså å trene evt. bare med stangen for å varme opp eller? Har du forlsag til fler øvelser der kneet ikke må være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 15.01, superdiett_fit skrev:

Hvordan kan jeg få trent for velvære og svetting i denne situasjonen?

Har en meniskskade som gjør at er lite bøybar og gangbar / løpbar.

Tenker robåt, men det er ikke årstiden og romaskin krever vel konstant bøying av knær som ikke funker.

Forslag til trening ellers? Overkropp osv., men hvordan varme opp på en god måte?

Det er klart jeg sikkert kan gjøre apparater som benkpress og slike ting, men en god måte å varme opp på?

Eller andre treningstips i situasjonen?

 

 

Benkpress, pullups/nedtrekk, roing, skulderpress, roing, bicepscurl, triceps extension, strake markløft.

Du kan også bruke romaskin og kun bruke armene, eventuelt sånn sykkelmaskin for armer om du har tilgang på det.

Ellers er det bare å være kreativ. Alt av bevegelse kan gjør deg svett dersom det er målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...