Gå til innhold

Anbefale PT i Oslo?


HaKo

Anbefalte innlegg

Hei, på utkikk etter en PT i Oslo og Omegn som kan lære bort vektløfting/olympiske løft  da jeg ønsker å begynne med dette. Hadde satt pris på om noen her hadde noen tips/gode anbefalinger til noen som er dyktige.

Er ingen nybegynner, har trent styrke i 4-5 år med mest fokus på baseøvelser og kroppsvektøvelser, men har liten erfaring med oly. Ønsker å få skikkelig innføring i teknikk før jeg begynner å implementere det i treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei

Prøv gjerne ut vår tjeneste hvor du kan søke på personlige trenere i hele Norge ved å taste inn ditt postnummer. Treningstilbud.no har Norges største oversikt over personlig trenere, her er litt info om PTer registert hos oss i Oslo og omegn:

  • Vi har 85 PTer registrert i vår database
  • 46 av disse er kvinner, mens 39 er menn
  • Disse har en snittpris på kr 521,- per time
  • Den mest populære PTen i Oslo er Lina Tinken Lines, se hennes profil HER

For hele oversikten i Oslo, anbefaler vi deg å sjekke ut denne linken her :)

Masse lykke til! 

Med vennlig hilsen,
Teamet i Treningstilbud.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Phytoscience Double stemcell protect Skin from damage

Stem cells are special, very valuable cells that are present in small numbers in almost every tissue, including the skin. Only stem cells can divide over the course of a person’s life and create new skin cells, continuously renewing the epidermis.

For more visit

......................................................................................

Phytoscience

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.8.2016 at 19.29, HaKo skrev:

Hei, på utkikk etter en PT i Oslo og Omegn som kan lære bort vektløfting/olympiske løft  da jeg ønsker å begynne med dette. Hadde satt pris på om noen her hadde noen tips/gode anbefalinger til noen som er dyktige.

Bare et tips:

Hvis du leser deg opp på mobilitet og fleksibilitet i forhold til rykk/vending-støt samtidig som du jobber med dette før du begynner å lære deg olympiske løft gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Da for du MYE mer ut av kursinga. Prøver du å gå ned i overhead squat/rykk-knebøy så finner du fort ut hva du trenger å jobbe med. (Hvis det er nødvendig selvsagt). Brant meg litt på dette selv.

Edit: Så ikke at det var et gammelt innlegg... Tipset står fortsatt :p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...