Gå til innhold

Nybegynner! Trenger tips om hvordan jeg kan fjerne magefett!


ss99

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Jeg er en gutt på 17 år, kommer fra Tønsberg, og er ny på denne siden. Jeg har veldig mye mage fett som dere kan se på bildet. Jeg vil bli kvitt øl magen fortest mulig. Høyden min er 182cm og veier 91 kg. Jeg vet ikke så mye om trening/hva jeg begynner med, har dere noen tips eller råd på hva jeg bør begynne med, også fortelle hvordan og hva dere begynte med? :)

Håper det er noen snille sjeler ute som kan hjelpe meg :)

13467580_1210221688997815_1278210807_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. 

For å kunne hjelpe kan det være lurt å si litt mer om hvordan du ønsker/planlegger å oppnå vektnedgang. Kun styrketrening, kun kardio (løping og/eller sykling) eller kutte snop, brus og øl og begynne å spise sunnere eller en kombinasjon? 

Har du sykkel?

Liker eller hater du å jogge?

Medlem på treningssenter?

Har du noe treningssutstyr?

 

Å gå ned i vekt er en livsstilendring (hvert fall om man ønsker å forbli i den "nye kroppen"). Om man gir full guffe fra starten risikerer man å møte veggen, bli demotivert av at resultatene satt litt lenger inne enn du trodde og bli drittlei alt som heter trening og å spise sunt. Hater man alt av sport og mosjon må man jobbe mye mer med seg selv (psykisk) enn om man finner noe man liker å drive og kanskje til og med ser frem til. Har du ikke noe sport du liker/ønsker å bedrive kan et aktivitetsarmbånd/klokke være en motivasjonsfaktor. Få litt oversikt over treningen, forbrenning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...