Gå til innhold

Sene strekk i albuen?


Karolisc

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått meg en merkelig strekk (?) i albuen som jeg har aldri hatt før og det føles at det rives noe i albuen når jeg spenner/belaster (?) armen.

Det skjer bare når jeg strekker ut armene opp på morgen f.eks og bøyer de samtid så føles det at noe sener rives i albuen, veldig ubehagelig og vondt... so long morgen strekk =(

Og så har jeg merket det nå som jeg skal reise meg opp fra sittende posisjon og støtter meg med armen (the after leg day ;D), så kommer den samme smerten. Ellers kjenner jeg ikke noe til det. 

Noen som vet hva dette er og hvordan jeg kan forebygge dette?

Kan jo også nevne at det var vel 4 uker siden jeg trente sist og jeg startet med mitt vanlige rutine,  onsdag med chinups, body rows, diamond pushups, elevated shoulder pushups, planke, L-sit. Fri på torsdag og bein på fredag.. Kjører egenvekts trening, bare bein trener jeg med vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...