Gå til innhold

Hjelp med trening start


Runde

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er en nybegynner innenfor trening. Har over lang tid fått mer og mer fett på kroppen og har nå bestemt meg for å endre dette.

Jeg er 19 år, 175cm høy og veier ca 85kg. 

Det jeg ønsker er hjelp til å lage et trenings program med det utstyret jeg har og mat som jeg burde spise og nårtid. Om det er noen her som kan hjelpe meg med dette så hadde jeg blitt evig takknemlig.

Det jeg ønsker å oppnå er ned i vekt samtidig som jeg kan stramme opp magen og få muskler i armer og mage. også kondis.

Jeg er så heldig at jeg har tilgang til en del utstyr hjemme. Vi har et lite treningsrom og en del kosttilskudd som jeg lurer på kunne vært lurt for meg å bruke.

 

Det jeg har tilgang til er : 

En multigym maskin med mye muligheter for trening av armer

Situp benk

Manualer

løpe mølle

 

og i tillegg har jeg mye kosttilskudd som 

Protein pulver

pre workout pulver

BCAA

Kreatin

L-Carnitine 

og en del andre ting.

om det er noe annet som ville hjulpet så kjøper jeg det.

 

Håper noen har gode råd og et program jeg kan følge samt mat / kosttilskudd plan.

 

Jeg har ingen hobbyer og har lite å gjøre på om dagene etter jobb/skole så trening er noe jeg ønsker å drive med fremover :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...