Jump to content

Runde

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Runde

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg trenger hjelp med hva jeg skal spise. Jeg trener styrke Mandag, Onsdag, Fredag, Søndag Det jeg har spist så langt er en proteinshake til frokost, en baguett til lunsj på jobb, to skiver før trening og så proteinshake etter trening + en middag med løvbiff/kylling og litt grønnsake, og til kvelds bare en smoothie eller det jeg finner. Vil helst optimalisere kostholdet maksimalt, når bør jeg ta shake, når bør jeg spise hva osv... Jeg skal ifølge en maskin på treningsenteret spise 1946 kalorier hver dag. veier 87,5kg og er 175cm høy.
  2. hvor mange kalorier skal jeg da ligge på daglig? 2000?
  3. Utreknet fettprosent er ca 28 Jeg har nå blitt ferdig med å lage treningsrom heime, dette ble gjort pga stor motivasjon for å drive med trening av styrke og treningsstudio ble et nedsig for meg, pga godt trente personer der som skal rakke ned på de som ikke så godt trent, de såg alltid stygt på meg når jeg prøvde å utføre øvelser. Så jeg har skaffet multigym med mange muligheter for arm og bein trening. Sit ups benk, manualer og tredemølle har jeg også kjøpt. Målet mitt er å få muskler, jeg er ikke ute etter sommerkroppen 2016, men jeg vil se resultater innen den tid, ellers vil ikke motivasjonen min vare lenge tror jeg. Sommerkroppen 2017 kan være et reelt mål for meg. Jeg skal trene hver dag, men har problemer med å finne rett treningsprogram, til nå har jeg satt opp annenhver dag med styrke og resten utholdenhet, vet ikke om dette er noe som vil fungere? Jeg har også en god del kosttilskudd som kreatin og proteinpulver, jeg har ikke brukt dette da jeg har muligheten til å spise hva som helst, og liker best skikkelig mat som kylling og andre proteinkilder. men om det hjelper å bruke kosttilskudd gjør jeg gjerne det. Takker for all hjelp til min start på et bedre liv!
  4. Hei! Jeg har litt fett på magen og antydning til små mannepupper. Veier ca 85kg og er 180cm høy og 19 år. Jeg lurer på om jeg bør gå ned i vekt og fettprosent før jeg starter styrketrening eller om jeg fortsatt kan bygge muskler og få stram kropp uten å gå ned i vekt før styrketrening.
  5. Hei! Jeg er en nybegynner innenfor trening. Har over lang tid fått mer og mer fett på kroppen og har nå bestemt meg for å endre dette. Jeg er 19 år, 175cm høy og veier ca 85kg. Det jeg ønsker er hjelp til å lage et trenings program med det utstyret jeg har og mat som jeg burde spise og nårtid. Om det er noen her som kan hjelpe meg med dette så hadde jeg blitt evig takknemlig. Det jeg ønsker å oppnå er ned i vekt samtidig som jeg kan stramme opp magen og få muskler i armer og mage. også kondis. Jeg er så heldig at jeg har tilgang til en del utstyr hjemme. Vi har et lite treningsrom og en del kosttilskudd som jeg lurer på kunne vært lurt for meg å bruke. Det jeg har tilgang til er : En multigym maskin med mye muligheter for trening av armer Situp benk Manualer løpe mølle og i tillegg har jeg mye kosttilskudd som Protein pulver pre workout pulver BCAA Kreatin L-Carnitine og en del andre ting. om det er noe annet som ville hjulpet så kjøper jeg det. Håper noen har gode råd og et program jeg kan følge samt mat / kosttilskudd plan. Jeg har ingen hobbyer og har lite å gjøre på om dagene etter jobb/skole så trening er noe jeg ønsker å drive med fremover Takk!
×
×
  • Create New...