tarandus Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hei! Jeg trener litt styrke, sykkel og løping. Hadde en kneskade for ca 15 år siden (som tenåring), hvor jeg først ble operert for bruskskade etter vridning og senere for løs kneskål (samme kne). Ikke hatt noen problemer i etterkant. Men de siste dagene har det plutselig kommet en kraftig/høy knekke-/kneppelyd i dette kneet. Jeg merker den spesielt godt når jeg clutcher når jeg kjører bil, det smeller skikkelig når jeg bøyer foten med litt belastning. Det er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Jeg kjenner at det smeller, og hører det. Har alltid hatt litt knasing i knærne, men dette er ett enkelt smell, ikke knasing. Bør jeg oppsøke fastlege? H•n vil vel uansett bare henvise meg videre, men det er kanskje stedet å starte? Eller bør jeg gå direkte til en mer kompetent idrettslege eller lignende behandler? Noen tips? Ps. Jeg er kvinne i slutten av tjueårene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Larsen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Kan være en mindre meniscus-skade. Hvis du ikke har noen vondter nå, ei heller smertehistorie utenom det som skjedde for 15 år siden, så hadde jeg ikke vært så veldig bekymret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.