Gå til innhold

løs mage på diett


TH

Anbefalte innlegg

hei!

jeg er på en konkurranse diett og har hatt løs mage ett par dager... noen tips med lite/ ingen kcal som kan hjelpe??

noen som har fått løs mage av walden farms før? mistenker det er på grunn av det jeg har fått det ettersom det ble ett problem etter at jeg fikk den i posten å begynte å bruke det.... 

 

på forhånd tuuusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Charlotte C. Gilje skrev:

Jeg er sikkert på at det er walden farms produktene som gjør det pga søtningsstoffene :-) Jeg får også løs mage av de. 

Kull tabeletter hjelper mot løs mage, fås kjøpt på apoteket :-) 

okei, da ryker walden farms ut av hus iallefall :)
takk for tips, skal få kommet meg på ett apotek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrkHoel skrev:

Matvarer med mye "kunstig" søtning (sukkeralkoholer osv.) kan gi forskjellige fordøyelsesproblemer.

Hvordan er fiberinntaket ditt? Grønnsaker osv.?

drikker en del pepsi max, men det har jeg gjort lenge og aldri hatt problemer før... kanskje det ble for mye med walden farms i tilegg? får kutte ut walden farms og kutte ned pepsi max :)

spiser mye grønnsaker, får hjelp til dietten og har gått på så å si samme diett før 2 andre konkurranser tidligere uten problem, så tror det skal være nok fiber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, TH skrev:

drikker en del pepsi max, men det har jeg gjort lenge og aldri hatt problemer før... kanskje det ble for mye med walden farms i tilegg? får kutte ut walden farms og kutte ned pepsi max :)

spiser mye grønnsaker, får hjelp til dietten og har gått på så å si samme diett før 2 andre konkurranser tidligere uten problem, så tror det skal være nok fiber :)

Kutt litt ned på den kunstige søtningen og se hva som skjer de neste dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...