Gå til innhold

Gjest

Anbefalte innlegg

Ship oh hoiiii !!!

Nå er jeg litt spent altså....er dette forumet for ALLE altså...ikke bare de som allerede er faste i fisken og tydlige former etter mange år og timer med rett kost og trim :hungry:

Kort om meg : Jente 43 år  - var liten  - ble veldig stor (120 kg-fet) - men sterk , gikk ned - ble syk - - 45 kg - syk i mange år - ventet på buk plastikk i 3 år - omvendt t-snitt . Livet og hverdagen blir bedre - jeg har kontroll - 1 år alene ( etter 21 år )   - ny kjæreste inn i mitt liv :wub:  - nå 2 mnd.trening frem til endelig bukplastikk - kjæreste støtter opp - 2016 et nytt år - mange nye muligheter - i en mindre kropp - samma personlighet - og vilje.

Nye mål satt - ned i vekt - ca 5-7 kg - sunt kosthold og trim - stramme opp kroppen - bli sterkere - kondis - sykkelritt - aktiv fritid med ny partner - som skal " piske" meg iform - he he - kan ikke spise fett - brød - gr.saker - frukt - melk - sjokolade er bannlyst ;-)

Så nå er jeg spent  - håper noen kan bistå meg  - gi meg litt tips og " pushe " meg til å klare mine mål ^_^

Jeg er 170 cm over bakken og veier 77 kg ( BMI 27 og gått litt opp de siste mnd ). Ble oppring Bærum sykehus for 4 dager siden og tilbydde meg bukplastikk 3 mnd før tiden(08.02.16)  og svaret mitt var så klart JA...;-) så nedtelling 6 dager og vet at det blir både  , tøft , litt ubehagelig og vil ta tid...( vært bukoperert 4 ggr .tidligere ) .

Vennen min er mer stødig på kosthold og trim enn meg , var aktiv vektløfter i yngre dager ,han har som mange andre her inne levd på torsk og ris i alt fra 6 mnd til 1 år :roflmao: og mer når han trena som mest :cyclops:men han er ikke fanatiker pr i dag av den grunn. Vet bare hva som skal til for å forme kroppen...han har noen planer for meg om kanskje 2-3 mnd....og det er greit det :ph34r: Men jeg vet da en god del selv også.

Likevel er det ok med feedback fra denne nettsiden - jeg vil jo tro at det er flere her inne som er " nybegynnere " i gamet...og vi kan dele våre erfaringer eller gi tips på godt og vondt :wub:

 

Gleder meg til å bli kjent med dere - ikke være redd for å spørre om noe andre veien  heller.

Kick-æs 2016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grøøøøøssss og gruuuuuuuu ;-)

I går var jeg på innregistrering på sykehuset...ble jo sjekket i hue og ræva nesten ...men det er jo bra det...at de vet det de skal når dagen kommer om bare noen få timer....Jepp på mandags morgen...;-)

Jeg har snakket med flere ,lest og sett filmer og vet jeg veldig godt hva jeg skal igjennom....så nå skulle jeg bare ønske at dagen var der og at jeg var på vei inn i drømmeland...og deretter ta en dag av gangen og jobbe meg mot der jeg er i dag...og satse videre og høyere opp enn det også....

Fortsatt goooood helg til dere alle.... , regnet øser ned her i Østfold / Østlandet.

Kick-Æs 2016 //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...