Gå til innhold

styrke etter kondis.


hnhn

Anbefalte innlegg

Hei

Trent mye styrke før, men etter et langt opphold har jeg begynt å trene kondis i 40 min før styrke.

Har trent 3 splitt med rygg, biceps .dag 2 bryst skulder og tripeps .dag 3 ben mage. For at treningen ikke skal bli lang trener jeg kun 4 øvelser per trening med 3 sett. Altså kun 12 sett totalt. Før trente jeg gjerne 24-30 sett, men da helt uten kondis

Synes dette er lite, men for å unngå å være på treningsstudio 1.5 time og ikke stresse med å bli fort ferdig er det blitt sånn.

Men synes jeg får lite styrketrening.

Hva gjør dette andre? hvordan kombinere styrke og kondis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener styrke mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Kardio, klatring. svømming etc resten av dagene i uka, kommer an på hvor rastløs jeg er :D

Forøvrig ville jeg ha kjørt kardioen etter styrken, da du har mest energi til å klare å løfte mest. Men det er nå min mening, what ever floats ur boat! :) Kommer sikkert flere gode tips og råd fra andre her også. Forøvrig hadde det vært kjekt å vite om du er nybegynner innen styrketreningen, alder, kjønn etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. nybegynner innen kondis, men trent mye styrke før. Ellers 36år mann. ønsker å prioritere kondis fremover. Blir mest sliten av kondis og liker styrke best, derfor lett å lure seg unna kondisjon hvis jeg trener styrke først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...