Jump to content

hnhn

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About hnhn

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skal trene kondis 4 5 ganger i uka. Styrke ca 4 Styrke etter kondis utenom benstyrke sammen med intervall som kjører 2 ganger i uka. Lurer på om styrke deler er greit. Synes det ble mange øvelser. Skal fokusere på kondis fremover og blir da litt styrke etter kondis økt. Trente før 4 splitt, men grunnet stålet i bena tenkte jeg å trene Mindre og oftere. Hvordan ser opplegget ut? Ben mage 3xKnebøy Dype benpress 2xBakside 2xForside 2xLegger 4xMage Tot 13 Bryst rygg 3xNedtrekk 3xRo 3xBryst 1xMilitær 1xFlyes 1xSmalbenk 1xBiceps Tot 13
  2. Skal fokusere på kondis fremover og blir da litt styrke etter kondis økt. Trente før 4 splitt, men grunnet stølhet i bena tenkte jeg å trene Mindre og oftere. Hvordan ser opplegget ut? Blir mange øvelser. Ben mage 3xKnebøy 1xBakside curl 1xForside curl 3xLegger 4xMage Tot 12sett Bryst rygg 3xNedtrekk 3xRoing 3xBryst 1xMilitær 1xFlyes 1xomvendt flyes 1xSmalbenk 1xbiceps Tot 14sett
  3. Nei. Kan ikke bytte ut fløte i fløteis😕, men du kan få en god sorbet, må tilsette smak og mye sukker. Så sunt blir det ikke.
  4. hnhn

    Vo2max test.

    Å? Er da gåing i stigning får opp pulsen selv om jeg går. Intervall 4x4 er da også annerkjent, Trener også 20x10 sek intervaller. som også skal øke vo2max, men har nå bare lest meg fram til dette via internett. Hva er best for å øke vo2 max? Klarer ikke jogge mye før det er stopp heller.
  5. hnhn

    Vo2max test.

    ok da. Jeg er feit Kan gå ned litt. løpe 5km, nei huff. Holder med gåing i stigning og 4x4. Har polar puls klokke som jeg føler litt med på. Ser ikke ut som jeg har særlig forbedring på 6 ukers tid. Ikke mulig å se forskjell faktisk. kan titte på linken
  6. hnhn

    Vo2max test.

    Kunne godt ned litt, men er nå ganske kraftig bygd, hehe. de sier sikkert alle men. tok en test for å sjekke hvordan kondisen lå ann. mulig de viser en del feil. vo2max på 31 kan jo sammenlignes med en 70 år gammel mann. hihi
  7. hnhn

    Vo2max test.

    Du har da veldig høy vo2max, Selv er jeg 190 høy, veier 97 kilo. så noen kilo kunne jeg blitt kvitt. dobbelt så høyt opptak du da
  8. hnhn

    Vo2max test.

    Noen her inne som har tatt vo2max test? Ble litt forbauset over resultatet. Fikk en vo2 max på 31. Det som også var litt rart var at oksygenmetningen gikk fra 97% til 90% under max. Ser på tabeller at jeg skulle hatt en vo2max på 47. 38 år. 31 er jo fryktelig dårlig. kan sammenlignes med mann 65 år pluss. hihi Aldri vært i god form, men dette var da skuffende.
  9. Ja. nybegynner innen kondis, men trent mye styrke før. Ellers 36år mann. ønsker å prioritere kondis fremover. Blir mest sliten av kondis og liker styrke best, derfor lett å lure seg unna kondisjon hvis jeg trener styrke først.
  10. Hei Trent mye styrke før, men etter et langt opphold har jeg begynt å trene kondis i 40 min før styrke. Har trent 3 splitt med rygg, biceps .dag 2 bryst skulder og tripeps .dag 3 ben mage. For at treningen ikke skal bli lang trener jeg kun 4 øvelser per trening med 3 sett. Altså kun 12 sett totalt. Før trente jeg gjerne 24-30 sett, men da helt uten kondis Synes dette er lite, men for å unngå å være på treningsstudio 1.5 time og ikke stresse med å bli fort ferdig er det blitt sånn. Men synes jeg får lite styrketrening. Hva gjør dette andre? hvordan kombinere styrke og kondis?
  11. jogge er jeg dårlig på presset meg igjennom en 4x4 på hastighet som er rett over rask gange, men men. klarer vel dette etter en stund . jogge i 15 kmt er et stykke fram men.
  12. Har begynt å trene på mølle. Da jeg ikke har trent på mange mange år er formen ganske skrøpelig. Har funnet ut at det er best å trene 4x4 ved stigning. Går i 5.5 med stigning rundt 8-10 og roer ned med 1 grad i samme tempo. i 3 min. Har under intervallene rundt 165 i puls. Hva begynte dere andre med når dere var helt ferske på mølle og trening ellers? Puls og fart stgning Synes jeg henger en del etter andre på trening
×
×
  • Create New...