Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har også en Polar Pulsklokke. Det var en periode den ikke fikk kontakt med klokka, og det jeg gjorde da var å tørke over knappetingene på senderen med en fuktig klut, og etter det har alt funket som gull. Jeg har aldri vasket pulsbeltet i maskinen, men skyller det ekstra godt i rennende vann i ny og ned. Fukter det alltid før trening selv om jeg svetter som en rennende gris :)

Fortsetter under...

Jeg vil først SKRYTE av min polar sender (kalles det for sender??) som jeg mistet i februar(!!!!) her om dagen fant hunden den i hagen (!!!!!), og gjett hvem som ble glad:) da var det bare å teste om den fortsatt funket - og det gjorde den! Etter denne vinteren og sommeren i Tromsø, så kunne den likså godt vært på havets bunn et halvt år og funke fortsatt like bra!! :D

Men tidligere har jeg også hatt problemer med kontakt mellom belte og klokke, men at det fortsatt er kontakt mellom belte og cardiomaskin!

Har begynt å slite selv med min Polar RS300X. Den sluttet å finne pulsen til det orginale beltet, så jeg kjøpte meg H7 belte som fungerte knirkefritt i noen måneder. Nå har klokka derimot sporadisk begynt å miste signalet til belte igjen (sier at jeg f.eks har 00 i puls, evnt. 28 etc), mens iPhonen leser av nøyaktig hele tiden.

Blir vel en Garmin om ikke så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...