Gå til innhold

Muskelsmerter


Romenits

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med kronisk stress. Sliter med muskelsmerter  daglig, lite energi, hodepine og msnge andre plagsomme symptomer.  Begynte og trene styrke i håp om bygge meg opp og bli sterkere.  Har trent i ca et år nå. Mest styrke.  Jeg har ikke blitt bedre i skuldrene. Har heller blitt værre og blitt redd for og trene ryggen fordi jeg verker insane etter en hard styrkeøkt.  kanskje trente jeg for hardt forsi jeg også ville ha resultater?  

Uansett nylig begynte på yoga og håper det kan hjelpe meg mer men ønsker ikke og miste musklene jeg hsr bygget opp til nå og usikker på om jeg skal droppe styrketrening,  trene litt lettere eller hva? Trener vel forsåvidt styrke,smidighet og meditasjon på yoga. 

 

Noen som har erfaringer her? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som at stabilitet er hva du trenger, ikke mobilitet.

Du må nesten skrive mye mer konkret om hva som er problemene, om du vil ha en uttalelse. På generell basis kan jeg si at ekstrem verk i korsrygg, nakke og skuldre etter trening ikke er noe godt tegn. Kan tyde på problematikk som må adresseres. Men ikke ta sorgen på forskudd før det kommer mer konkret informasjon frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...