vixit Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hei! Har egentlig visst en stund at venstre side av overkropp er noe sterkere enn høyresiden. Aner ikke hvordan eller hvorfor dette har skjedd, da jeg er høyrehendt og trener med lik belastning på hver side. Grunnen til at jeg bryr meg nå er vel fordi det faktisk er veldig synlig, og at jeg ikke ønsker å ha en skjev fordeling av muskulaturen! Mistenker at pull-ups og/eller armhevinger har gjort at jeg har lagt mer vekt på venstresiden, har ingen annen god forklaring.. Men hvordan kan dette rettes opp? Er det skadelig å ha usymmetrisk muskulatur, eller er det kun en "skjønnhetsfeil"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil Larsen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ikke skadelig. Dårlig teknikk derimot, er skadelig. Ingen garanti for at ikke nettopp dette er årsaken til asymmetrien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.