Gå til innhold

19-91

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor herrene kjøper undertøy, altså boksere. Jeg ser nemlig etter noen som er gode og løse, synes vanlige sånn som Leo, Helly Hansen, Bjørn Borg, Tufte osv strammer sånn i skrittet når man sitter. 

For dere som har vært i Forsvaret er vel kjent med de grå "bokserne" vi fikk der, og de elsker jeg å gå i, både på trening og hjemme, for de er løse og gode!

Har noen tips til boksere som kan minne om det, og hvor man kan få tak i de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bokserne jeg fikk i militæret lå med flott brettekant i skapet under hele tjenesten så jeg kan dessverre ikke sammenligne med dem, men jeg fikk et par Comfyballs-boksere (https://www.comfyballs.no/) til jul. De holder hva de lover. Spesialsydd for å gi litt bedre plass til... ja, du vet. Har bare prøvd de i en dag, men de var meget behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...