Gå til innhold

Roing

Gats

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å svare på dette må du gi litt mer info. 

5km roing er trolig mye for bestemoren din. For Olav Tufte er det nok som å spasere en runde rundt huset. Intensiteten er det jo også viktig å gi en indikasjon på. Jeg har lite begrep om hva som er gode rotider, men som med løping så er det kanskje stor forskjell på å fullføre 5km på 20min og 60 min.

Hva er poenget med denne roingen? Oppvarming? Slanking? Vedlikeholde kondisjon? Forbedre kondisjon?

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er 2000m roing lett oppvarming før styrkeøkter. Det tarmeg mellom 8-10 minutter, og etterpå kjører jeg diverse mobilitet ofør jeg begynner å løfte. Så 5000m som en total økt er jo ikke veldig mye, men det kommer (som sagt ovenfor her) an på formen din nå, hva du vil oppnå, og intensiteten du arbeider med. Ikke minst vil de andre øktene du trenere ha mye å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...