Gå til innhold

Enda mere kostholdskluss


crntbg

Anbefalte innlegg

Hei! Etter flere dårlige perioder med kosthold, så ser jeg meg nødt til å lage enda en ny post. 

Jeg vil stramme opp kroppen. Er 162, og veier rundt 51/52kg. Vet dessverre ikke fettprosent, men skal få sjekket det ut. Målet mitt er å stramme opp. Jeg vil ha hakket tydelige muskler, uten å bli mye bredere, og å legge på meg mer fett. Har litt fett på magen som jeg gjerne skulle fått bort.

Foreløpig så er planen 2300-2400kcal de dagene jeg kjører styrke. Da 1,8g protein pr kg kroppsvekt, 1 g fett og resten karbs. Men hva med de dagene jeg ikke trener?

Følger starting strength nå. Men har en for stor bicepssene, så tar pull-ups og push-ups i stedetfor benkpress. Trener alt fra 0 til 3 ganger i uka, da jeg har en hektisk hverdag med hest, og jobb 2-3 ganger i uka (mye fysisk arbeid)

Ligger på 40kg knebøy, 60kg markløft. Å bli sterk er og et mål!

Lurer også på om det er lurt å bytte program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...