Gå til innhold

DUB - treningsprogram


Eatingmode96

Anbefalte innlegg

http://blogg.x-life.no/bli-ratass-med-dup-trening/
Har tenkt og begynne på dette. Men er litt usikker, har kjørt PHAT en lengere periode og føler jeg har stangnert. Har hatt ei ufivillig hvile uke grunnet sykehus opphold. Føler meg svakere og har mistet litt vekt 2-3kg, så vill bygge meg litt opp igjen å kjanse bli litt sterkere samtidig. Så heller da etter en periode bytte fra dette til PHAT igjen etter nytt år en gang. 
Målet er og bli større og sterkere. 
Hva tenker folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg ikke, spiste bare, telte ikke noe spesielt. Men vet ikke om det var nok, har jo blitt tynnere å packen kom fram, men litt seint da, sommeren er jo over :p 
Men det med deloade tok jeg sånn som jeg følte for det. Tok meg aldri en helt uke fri, men reduserte vektene på de øvelsene jeg følte for ikke funka helt på den vekta som jeg trente på. 
Har starta på DUB - prgrammet, ferdig med dag 2. Skal gi det ett forsøkt tenkte jeg.

Endret av Eatingmode96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gi det et forsøk - forandring i hverdagen/treningen er ofte effektivt ^_^

Da fikk jeg vel det svaret jeg så for meg at jeg skulle få - du har deffet = ikke spist nok til å være på overskudd og mindre (eller ingen) fremgang i styrke er helt normalt - ihvertfall om du er på et mer erfarent nivå.

Man kan riktignok øke - men det er ikke unormalt at man stagnerer litt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske naturlig å føle seg litt mer pjusk etter en lengre periode med sykdom, og gjerne litt lettere også, ofte pga redusert matlyst->redusert matinntak -> midlertidig reduksjon i kroppsvekt via nedgang i vannvekt.

Dette vil endre seg fremover når du får inn mer overskudd i hverdagen og går tilbake til treninga; som vil stimulere matlyst og reversjon av endring i vannvekt. 

Programmet ser ut som bra alternativ for å bli sterkere,med masse baseøvelser og høy frekvens tror jeg du har all grunn til å få resultater. Som artikkelen sier; jo oftere du gjør en øvelse,jo flinkere blir du og jo bedre resultater får du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske naturlig å føle seg litt mer pjusk etter en lengre periode med sykdom, og gjerne litt lettere også, ofte pga redusert matlyst->redusert matinntak -> midlertidig reduksjon i kroppsvekt via nedgang i vannvekt.

Dette vil endre seg fremover når du får inn mer overskudd i hverdagen og går tilbake til treninga; som vil stimulere matlyst og reversjon av endring i vannvekt. 

Programmet ser ut som bra alternativ for å bli sterkere,med masse baseøvelser og høy frekvens tror jeg du har all grunn til å få resultater. Som artikkelen sier; jo oftere du gjør en øvelse,jo flinkere blir du og jo bedre resultater får du. 

Er det lurt og ligge i ett greit overskudd hverdag, eller bare på dager man trener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver dag ^_^

Kjør det samme inntaket både på fridager og treningsdager.

Så lenge du "ligger i et greit overskudd" trenger du ikke bekymre den berømte naboen som stadig vekk vil ha deg til å hente avisa hennes - du vil likevel ligge i overskudd, selv når uforutsette aktiviteter dukker opp ^_^

Greit overskudd = 500kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...