Gå til innhold

Hvordan starte å trene etter sykdom?


Kari

Anbefalte innlegg

Har hatt 7 hudfjernings-operasjoner fra februar til oktober iår. Etter siste operasjon fikk jeg alvorlige komplikasjoner og endte opp på sykehuset. Lå der i 6 dager. Enda på 2 antibiotika kurer,sengehvile og fullt sykmeldt. Får kanskje lov til å begynne å bevege meg litt i slutten av desember. Nå blir jeg andpusten av å reise meg men håper noe av det skyldes at jeg enda er syk. Men for meg som trente 5-7 timer I uka er det jo stor forskjell. Og nedtur. Nå lurer jeg på hvordan dere ville startet å trene? Jeg trener hjemme med vekter og trimsykkel. Er det bare å starte på bunnen igjen md 5 minutter først på sykkelen og se hvor fort jeg kan økes mengden. Er jo livredd for å pushe meg etter alt kroppen har vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...