Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg gikk uten melkeprodukter i 3.5 uke pga. spekulasjoner om allergi. Da jeg spiste melk igjen, fikk jeg utslett på magen og ryggen, ekstrem hodepine, eksem, vondt i magen o.l. Jeg lurer derfor på om noen av dere vet priser på melkefrie produkter i Sverige eller Danmark, gjerne i forhold til hverandre?

Endret av thefoodlovinggirl

Fortsetter under...

Laktosefri mat er generelt mye billigere i Sverige enn i Norge. Det er også langt bedre utvalg.

Hvis du reagerer på melk, så er det nyttig å vite om du er laktoseintolerant, eller om du har allergi mot melkeprotein. Har du prøvd laktosefri melk? 

PS: det er forskjell på laktoseREDUSERT og laktosefri melk. Den første er ikke helt fri for laktose.

Jeg er fortsatt usikker på hva det er jeg reagerer på. Jeg håper det er laktose, for det gjør ting litt lettere (og billigere). Jeg må nok en tur innom sykehuset og teste :) Takk for svar. Har du noen priseksempler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...