Gå til innhold

Komme igang


Valdresdama

Anbefalte innlegg

Dessverre mistet vi vår sønn i januar og det har ført til bl.a at kostholdet mitt er ute og kjøre.... Fra tidligere å passe godt på hva jeg spiste og trene 4 dager i uka med styrke, har det over lengre tid vært dårlig/lite mat og 1 økt med styrketrening i uka.

Jeg har nå i 2 uker klart litt mer trening, men jeg bør også få i meg nok mat slik at jeg ikke bryter meg ned i stedet. Kostholdet mitt har stort sett bestått av lomper, skyr, gresk yoghurt, gulost, philadelphia ost med melkesjokolade, en sjelden gang middag og av til litt sjokolade bare for å få i meg noen ekstra kalorier i forhold til det jeg har fått i meg i løpet av dagen. Denne uken har jeg faktisk klart å få lagd havregrøt til frokost flere ganger, så det er jo et steg i riktig retning. Noe av problemet mitt når det gjelder maten, er at jeg kommer liksom ikke igang igjen.... Det er et ork å ordne til mat, derfor har det blitt letteste utvei! Den første perioden gikk det i lompe og nugatti......

Er det noen der ut som vet hvordan jeg skal komme igang? Jeg vet jo egentlig hva jeg skal ha i meg, men føler som sagt at jeg ikke kommer igang igjen. Jeg har heldigvis ikke gått noe særlig ned i vekt, men det har sikkert gått noe muskelmasse - selv om jeg tror det ikke er mye da det kjennes på kroppen at det er mindre fett der. Skal jeg øke treningsmengden, må det jo mat til. Jeg er ca 166 cm høy og veier nå ca 61 kg. Jeg ønsker å få overskudd, få mer "fasong" på kroppen, men helst da i form av muskler.

Ønsket er egentlig å få hjelp til hvordan jeg skal gå fram for å ikke gå mye opp i vekt med fett... Fra det å ha spist i minske laget og til å spise det "vanlige", for jeg kan vel ikke hoppe på med en del mer kalorier på en gang.....

Endret av Valdresdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...