Gå til innhold

Treningsprogram for en som vil fort ned i vekt


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg ikke. Akkurat nå så er jeg sykmeldt pga revet av noen sener i kneet etter en liten snowboard ulykke. Men så fort det er over så begynner jeg =)

Ikke noe psmf mens er skadet siden kroppen trenger litt næring for å hente seg inn igjen. Men da har du ihvertfall masse tid til å planlegge oppskrifter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld at jeg bryter inn, men jeg så ikke at noen sa det: Du går ikke ned i vekt av å trene. Du går ned i vekt av å fikse matinntaket. Det er den dystre sannheten. Når du går ned i vekt trener du for å vedlikeholde muskelmasse.

Du kan glatt kutte ut mat slik at du går 2000kcal under vedlikeholdsnivå per dag. Om du spiser 1000kcal for mye, så vil du neppe klare å komme deg under vedlikehold med bare trening.

Vil du fort ned i vekt, så kjøp Rapid Fat Loss Diet av Lyle McDonald og følg den til en prikk. Du kan fint gå ned en kilo fett i uken i tiden fremover om du følger programmet hans. Og det uten å miste mye muskelmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...