Gå til innhold

Wireless beats by dre


Gjest QueenWinther

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Heyo,

jeg tenkte jeg skulle selge hodetelefonene mine, da jeg ikke bruker de selv - de er dødsgode, har bra lyd, er godt isolerte og er enkle å bruke/lade, men de passer ikke helt når man slenger kuler over hodet, som jeg vanligvis gjør. Perfekte til styrketrening og løping! Kjøpte de for under to år siden - har ikke angret noe. De er pent brukt, og veldig lite brukt. 

Kjøpte de for 2000 - 2500kr, men tenkte å selge de for en del mindre enn det - kom gjerne med bud! Kan hentes i Oslo, eller sendes - da betaler kjøper frakt. 

Har dessverre ikke boksen de kom i - men har et oppbevarings-case, samt alle ledninger og en bruksanvisning, eller hva nå den lille boken som følger med er til.

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/BEATSWIRBL/beats-by-dr-dre-wireless-hodetelefoner-sort

beats-by-dr-dre-wireless-bluetooth-headp

Endret av QueenWinther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Jeg ser at de går for 2100 på div butikker (typ lefdals osv) - vil selvfølgelig ikke presse det så høyt opp i og med at de ikke er nye. Har fått inn et bud på 1000, så de må i det minste over det - gjerne mot 1300ish :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...