Gå til innhold

Større rumpe- Slankere mage!


Gjest Maria Endresen

Anbefalte innlegg

Gjest Maria Endresen

Har vel det problemet mange jenter sliter med, eller vil endre på..

Har en bitteliten rumpe, åsså litt valpefett på magen..

Så nå må jeg få vite hvordan jeg bevarer/førstørrer ræva mens jeg mosjonerer bort magefettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren styrke med ekstra fokus på rumpa. Nå har jeg akkurat lagt ut en artikkel med rumpeøvelser og et programoppsett. I denne artikkelen finner du og link til en annen artikkel om spesifikk rumpetrening inkl. program.

http://fitnessbloggen.no/5-geniale-rumpeovelser-du-ikke-visste-du-trengte/

Spis sunn og næringsrik mat og beveg deg mer så vil ting skje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel det problemet mange jenter sliter med, eller vil endre på..

Har en bitteliten rumpe, åsså litt valpefett på magen..

Så nå må jeg få vite hvordan jeg bevarer/førstørrer ræva mens jeg mosjonerer bort magefettet?

Mulig vi har samme problemstilling? Liten (men spretten) rumpe (ink smale hofter), og et pent lag med fett som ligger som et belte "over" bokselinningen (litt sånn muffintoppaktig). Ikke så mye fett igjen at det gjør noe, men nok til at jeg ikke kan gå i tettsittende kjoler som "følger kroppen" uten at det buler ut på feil sted.

Frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, høres ut som meg!

Føler jeg må trekke inn magen om jeg skal ha en "trang" kjole på meg

Sukk. Det fettet er frustrerende. For min del hjelper det å kutte karbs (men fortsatt spise en del rundt trening), særlig til frokost. I kobinasjon med styrketrening og muskulær utholdenhet (intervall + sirkeltrening) Da begynte det å gi slipp. Men jeg er nok fortsatt et stykke fra mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...