Gå til innhold

Råd ang treningsplan


JørgenVIk

Anbefalte innlegg

Hei, eg er relativt ny når det kjem til organisert trening.

for ei veke sidan hadde eg ein time med PT kor eg fekk eit treningsprogram, som eg gjerne vil ha tilbakemelding på. Programmet tar for seg heile kroppen på ei treningsøkt, to ganger i veka, max3.

Usikker på om det er nødvendig å skriva ned heile programmet, men her er det: squat, calf raise, dumbbells flat bench flyes, push-up, chins, arm curl,arm extension overhead, lower back bench og sit ups(her er det eit sett med øvelser). Når det kjem til progresjon har eg brent meg på det før, har orientert meg godt rundt det nå. Det eg har vore vandt til før, er at ein deler opp kroppen, trener mage ein dag osv. Eg tviler ikkje på at pt'en kan det han/ho driv på med, men er usikker på om dette er riktig program for meg. Sjølv ønsker eg eit realistisk program som gjer framgang. Kanskje det viktigaste, målet med treninga er å verta sterkare samt bygga synlige muskler(kven ynskjer ikkje det?:p). Som eit bi spørsmål(kanskje feil å spørja om det her), korleis er det met jogging og styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg er relativt ny når det kjem til organisert trening.

for ei veke sidan hadde eg ein time med PT kor eg fekk eit treningsprogram, som eg gjerne vil ha tilbakemelding på. Programmet tar for seg heile kroppen på ei treningsøkt, to ganger i veka, max3.

Usikker på om det er nødvendig å skriva ned heile programmet, men her er det: squat, calf raise, dumbbells flat bench flyes, push-up, chins, arm curl,arm extension overhead, lower back bench og sit ups(her er det eit sett med øvelser). Når det kjem til progresjon har eg brent meg på det før, har orientert meg godt rundt det nå. Det eg har vore vandt til før, er at ein deler opp kroppen, trener mage ein dag osv. Eg tviler ikkje på at pt'en kan det han/ho driv på med, men er usikker på om dette er riktig program for meg. Sjølv ønsker eg eit realistisk program som gjer framgang. Kanskje det viktigaste, målet med treninga er å verta sterkare samt bygga synlige muskler(kven ynskjer ikkje det?:p). Som eit bi spørsmål(kanskje feil å spørja om det her), korleis er det met jogging og styrketrening?

Fikk du servert disse øvelsene før eller etter dere snakket sammen og du presenterte dine mål. utgangspunkt, erfaringer og evt begrensninger?

Testet PTen om du i det hele tatt kunne utføre øvelsene teknisk, samt fant en belastning du skulle starte med?

Hvordan er progresjonen lagt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...