Meitemark Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Er helt ny her, men har trent styrke en god stund. Føler at jeg saaakte men sikkert har fremgang, men ikke så mye jeg skulle ønske. Må være fysisk sterk i jobben jeg er utdannet til, så jeg trener for å bli så sterk som en jente på 160 og 53 kg kan bli raskest mulig.. Strekker ikke helt til på samme måte som menn på 190 og 95 kg Men jeg lurer på om jeg må ligge i kalorioverskudd for å bli sterkere? Isåfall hvor mye? Jeg spiser sunt (rent kjøtt, mye grønt og alt fra bunnen) og variert, men teller ikke kalorier. Burde jeg det? Hvilke ekstra ting bør jeg putte i meg? Drikker proteinshake etter trening før jeg kommer hjem og lager mat. Noe annet jeg burde ta? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33924-bli-sterkere-kalorier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Virker som du tenker veldig mye på proteiner, men ikke så mye på fett og karbohydrater, som er minst like viktig. Om du ikke har anelse om hvor mye du faktisk får i deg av hva så kan det være en idé å starte med å få en oversikt der. Skrive ned alt og mengdene du spiser i løpet av en dag så blir det lettere for oss å gi deg mer konkrete tips. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33924-bli-sterkere-kalorier/#findComment-1149148 Del på andre sider Flere delingsvalg…