Gå til innhold

PSMF - ITS ON!


Anbefalte innlegg

Hey folksens! Dag 5 er gjennomført, og jeg må ærlig si at dagen idag har vært tung:D Utrolig slapp og sliten, med en mild hodepine. Har kjøpt inn SB 12 ettersom ånden min har blitt helt grusom! Jeg hadde gjort en avtale med meg selv om å ikke veie meg før det hadde gått 3 uker, men fristelsen ble for stor i dag! Stakk en sjapp tur innom Elexia for å låne vekta deres, og dææven døtte!!!

Startvekta var på 109.6 for fem dager siden, men idag: 104.7! Det MÅ da være veldig mye vann som har gått ut av systemet vil jeg tro?! 5 kilo på 5 dager er jo helt sykt mye, er det ikke? Noen av dere som har lignende erfaringer?

Selv synes jeg dietten er grei å følge, selvom måltidene kan bli litt kjedelige, men hey! Krydder, krydder krydder! Har funnet en hel haug av oppskrifter, og fant ut i dag at jeg kan spise favoritt pålegget mitt, TUNFISK I VANN!! Hvor herlig er ikke det:D trodde at det hadde kilovis med fett og karbo, og at det rett og slett var usunt, bra jeg sjekket det ut da! Føler meg utrolig heldig nå:) Har hamstret 15 pakker som ligger klare i skapet nå, så får vi helle være litt ekstra kreative i mat veien:)

Motivasjon er en viktig faktor kjenner jeg. Denne livstils omveltningen er en bursdagsgave til meg selv på 27 års dagen om 6mnd, og hadde det ikke vært for det- hadde det vært vanskeligere. Jeg bor i Oslo, en by proppfull av alle menneskeslag, kulturer, lukter osv, men nå kjenner jeg alt av spennende lukter overalt! Krydder, pizza, kebab, sushi(jeg visste ikke at sushi luktet noe engang før nå!haha) så luktesansen min har blitt meget ypperlig! Kebaben fra han som går 40-50 meter foran meg treffer meg rett i nesa nå! Eller berliner bollen som 8 åringen spiser i bilen med vinduet nede på rødt lys bare, BAM! Der sitter han ja.. Skjønner godt at han gliser med ansiktet dekket med sukker! haha!

Jeg føler meg enda mer levende faktisk, det er lov det? At man setter så utrolig mye mer pris på, ikke bare mat, men generellt alt nå, i forhol til før. Det er deilig å kjenne at man presser seg litt, tester viljestyrken sin og faktisk klarer det! Man blir jo utrolig stolt etterpå, det blir ihvertfall jeg:) Håper dere har en fortreffelig kveld og nyter livet, enten du er på PSFM (det er mulig:=) eller har en peppes pizza stående rykende fersk foran deg:)

På gjensyn!

Gratulerer! Veldig bra jobba:-) Sikkert mye vann som har forsvunnet nå i starten ja. Det er ikke uvanlig at det ryker noen kilo den første uka;) Jeg får også skikkelig forsterket smaksløker på PSMF. Et eple kan være veldig smakfullt etter mange dager med kjøtt og grønt. Mange føler at de blir mer våkne og fokuserte av PSMF også. Herlig at du takler det bra! Det kommer noen tøffe dager, men det er bare å bite tennene sammen:) Nå er det snart sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Veldig bra jobba:) Sikkert mye vann som har forsvunnet nå i starten ja. Det er ikke uvanlig at det ryker noen kilo den første uka;) Jeg får også skikkelig forsterket smaksløker på PSMF. Et eple kan være veldig smakfullt etter mange dager med kjøtt og grønt. Mange føler at de blir mer våkne og fokuserte av PSMF også. Herlig at du takler det bra! Det kommer noen tøffe dager, men det er bare å bite tennene sammen:) Nå er det snart sommer!

La oss ønske de tøffe dagene velkommne, en viljestyrke test er alltid spennende men kanskje litt skummelt på samme tid:D Blir som du sier, bite tennene sammen når det er på sitt verste, og tenke at sommeren er rett rundt hjørnet:) Hvordan går det med deg, har du startet enda på PMSen om du kalte den?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

La oss ønske de tøffe dagene velkommne, en viljestyrke test er alltid spennende men kanskje litt skummelt på samme tid:D Blir som du sier, bite tennene sammen når det er på sitt verste, og tenke at sommeren er rett rundt hjørnet:) Hvordan går det med deg, har du startet enda på PMSen om du kalte den?:)

har kjørt en litt mer modifisert versjon av PSMF og gått ned 2kg siden 18.mai:-) Jeg har ikke så mye å ta av, så er fornøyd med det. Nå skal det siste av før 22.juli. Må nok kjøre hardt da;) Men følelsen er god når man greier å bite tennene sammen og holde ut. Det verste er å kombinere det med sosiale events som det er mange av på denne tiden:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

har kjørt en litt mer modifisert versjon av PSMF og gått ned 2kg siden 18.mai:) Jeg har ikke så mye å ta av, så er fornøyd med det. Nå skal det siste av før 22.juli. Må nok kjøre hardt da;) Men følelsen er god når man greier å bite tennene sammen og holde ut. Det verste er å kombinere det med sosiale events som det er mange av på denne tiden:p

Jeg forstår! "Det verste er å kombinere det med sosiale events som det er mange av på denne tiden" kunne ikke vært mer enig. Jeg unte meg en halvliter Ringnes lite på bursdagen til en kompis på lørdag, skulle gjerne dratt den heeelt ut, men jeg dedikerte meg til PSMF dagen i forveien, årlig timing kanskje?:D Men, det blir en del prøvelser da, ettersom sommeren runder hjørnet snart, appropo tøffe dager;) grill, sol, pils, slappe dager etc:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår! "Det verste er å kombinere det med sosiale events som det er mange av på denne tiden" kunne ikke vært mer enig. Jeg unte meg en halvliter Ringnes lite på bursdagen til en kompis på lørdag, skulle gjerne dratt den heeelt ut, men jeg dedikerte meg til PSMF dagen i forveien, årlig timing kanskje?:D Men, det blir en del prøvelser da, ettersom sommeren runder hjørnet snart, appropo tøffe dager;) grill, sol, pils, slappe dager etc:P

Det var bra jobba synes jeg;) Det er jo så tøft når man er i øyeblikket. På torsdag skal jeg på Diplomfest, spillkvelden lørdag, konferanse i Oslo mandag og tirsdag, så kommer jentenes sommerfest lørdag om 10 dager:p Må legge en slagplan tror jeg. De må ha noe sunt på den konferansen jeg skal på. Men PSMF er jo ikke så lett på sånne steder;) Haha. MEN etter 20. Juni har jeg 12 deilige asosiale dager å gripe fatt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, slagplan er ikke så dumt tror jeg og 12 asosiale dager hørtes deilig ut fakttisk!:) Jeg øsnker deg lykke til de kommende dagene ihvertfall, hørtes ut som du hadde mye å gjøre:D Dette fikser du Sookie!:D 12 dager i belønning, digg!

Takk for det. For bare prøve å holde alt i sjakk:p Du må oppdatere her og fortelle oss hvordan det går da. Det er så utrolig motiverende å høre at andre holder ut og får gode resultater. For meg er det veldig inspirerende. Helga er jo det verste tidspunktet..Hvis du har fri og mye tid ledig i døgnet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jg har et spørsmål: Holder det med en spiseskje tran om morningen, eller burde jeg ta mer? Leser så utrolig mye forskjellig:S Takk for svar:D

Jeg har pleid å ta én ss hver dag. Logger du maten du spiser så du har oversikten over makroene? Maks 20g fett hver dag. Tranen kommer ved siden av disse 20 grammene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...