Gå til innhold

Bør jeg trene utholdenhet også?


crntbg

Anbefalte innlegg

Hei :-) Jeg er en jente på 17 år, som trener 3-4 ganger i uka styrketrening. Programmet er slik:

Dag1:

Pull-up (så mange du klarer), etterfulgt av en negativ på 30 sek x4

Benkpress eller brystpress 3x8-12

Sittende press med hantel over hodet 3x10-15

Sidehev 3x-10-13

Face-pulls 3x12-15

Fransk press 3x12-15

Dag2:

Knebøy 3x-15-20

Utfall 2x10-15

Strake markløft 3x15-20

Legextensions 2x10-15

Rygghev 3x15

Crunches 3xMaxtid

Planken 2xMaxtid

Jeg ligger på 2300 kalorier dagene jeg trener, og 1800 dagene jeg ikke trener. Selv om jeg ikke trener lørdag, ligger jeg alltid i overskudd da uansett. Målet er å få tydelige muskler. Jeg er typen som synes at abs og blodårer er dødsfint på jenter, og kunne gjerne blitt sånn selv. Spørsmålet er om jeg bør trene eks, intervaller i tillegg til programmet mitt? Jeg løper aldri, fordi jeg vet ikke om det er noe vits. Jeg er 161 høy, veier 56 kg. Veide 52 kg før jeg begynte å trene for 1 år siden, og har ikke blitt større noen steder på kroppen, så regner vel med at det er muskler. Jeg kan ingenting om dette, så setter pris på alt av hjelp (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...