Gå til innhold

Flytter til Haugesund - Treningssenter, sosiale aktiviteter osv.


Tirilns

Anbefalte innlegg

Da er det bestemt, til høsten blir jeg offisielt en vestlending! Jeg har fått læreplass i Haugesund og kommer til å flytte dit i løpet av sommeren, men jeg er ikke så veldig kjent med treningsmulighetene i denne byen. Jeg har sett at Haugesund har flere treningssentre, men hittil har jeg fått best inntrykk av Yes Treningssenter. Er det noen derfra som har anbefalinger å komme med?

I tillegg flytter jeg fra både venner og familie, så jeg lurer på om det er noen sosiale aktiviteter eller noe annet jeg kan delta på for å bli kjent med nye mennesker. Jeg er ei sosial jente på 20 år som interesserer meg for trening, så syklubb for pensjonister er ikke helt av min interesse (enda) :p

Anbefalinger og tips tas gledelig imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trent selv på Yes, og var veldig fornøyd med det. De bruker mye penger på oppgraderinger, og har en veldig hyggelig betjening.

Utenom Yes så har du GPS Helse som ligger rett bortenfor. Det er mer en helse klinikk, men har ett supert trenings lokale, spesielt vist det er styrke trening som er hoved fokus. Der er det begrenset med plasser, og for å bli medlem så må du ha en PT time eller noe tilsvarende som de tilbyr. Dette for at de skal holde lavere antall folk der, så det aldri skal bli mye venting osv. http://www.gpshelse.no/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt, til høsten blir jeg offisielt en vestlending! Jeg har fått læreplass i Haugesund og kommer til å flytte dit i løpet av sommeren, men jeg er ikke så veldig kjent med treningsmulighetene i denne byen. Jeg har sett at Haugesund har flere treningssentre, men hittil har jeg fått best inntrykk av Yes Treningssenter. Er det noen derfra som har anbefalinger å komme med?

I tillegg flytter jeg fra både venner og familie, så jeg lurer på om det er noen sosiale aktiviteter eller noe annet jeg kan delta på for å bli kjent med nye mennesker. Jeg er ei sosial jente på 20 år som interesserer meg for trening, så syklubb for pensjonister er ikke helt av min interesse (enda) :p

Anbefalinger og tips tas gledelig imot :)

De har en veldig god og aktiv triathlon-klubb i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle forslag! Jeg får ta en tur på de forskjellige stedene neste gang jeg er i Haugesund, så blir det nok lettere å bestemme seg.

Triathlon høres egentlig ganske morsomt ut, så det skal jeg lese mer om på nett! Dessverre tror jeg ikke Brazilliansk Jiu Jitsu er noe for meg, hehe :p Men takk for forslaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...