Gå til innhold

Ubehag i venstre albue.


Anbefalte innlegg

Hei, har pådratt meg en skade i venstre albue. Har begynt å trene etter 13års opphold.

Tok det veldig pent i 3 uker med lette vekter og høyt repetisjonsantall, men har gitt full pupp siste 3 uker og sliter med at ei sene glipper over i albuen. Nå har den blitt veldig ubehagelig. Det strekker seg fra innersiden av albuen og oppover i triceps på innersiden.

Jeg har en stygg mistanke at det er frenchpress som har tatt knekken på den men er ikke helt sikker da det glipper over i pressøvelser på bryst også.

Noen som har noen glupe ideer? Jeg kommer til å ta 1 ukes pause nå og prøve en slags deloadrutine, men alle tips om medisiner, behandlinger eller øvelser som kan hjelpe mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å massere&strekke teres major og det lange tricepshodet. Mange har EKSTREMT stramme teres major, og denne vil i posisjoner som franskpress, nedtrekk og OHP ligge og gnisse på det lange tricepshodet.

Har hatt et lignende problem, da det hamret fra skulder og helt ned i håndleddet. Fant fort ut at det var teres major som slå ned på tricepshodet, og ovennevnte fjernet problemet totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...