Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har pådratt meg en skade i venstre albue. Har begynt å trene etter 13års opphold.

Tok det veldig pent i 3 uker med lette vekter og høyt repetisjonsantall, men har gitt full pupp siste 3 uker og sliter med at ei sene glipper over i albuen. Nå har den blitt veldig ubehagelig. Det strekker seg fra innersiden av albuen og oppover i triceps på innersiden.

Jeg har en stygg mistanke at det er frenchpress som har tatt knekken på den men er ikke helt sikker da det glipper over i pressøvelser på bryst også.

Noen som har noen glupe ideer? Jeg kommer til å ta 1 ukes pause nå og prøve en slags deloadrutine, men alle tips om medisiner, behandlinger eller øvelser som kan hjelpe mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33702-ubehag-i-venstre-albue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å massere&strekke teres major og det lange tricepshodet. Mange har EKSTREMT stramme teres major, og denne vil i posisjoner som franskpress, nedtrekk og OHP ligge og gnisse på det lange tricepshodet.

Har hatt et lignende problem, da det hamret fra skulder og helt ned i håndleddet. Fant fort ut at det var teres major som slå ned på tricepshodet, og ovennevnte fjernet problemet totalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...