Vidar Kristiansen Skrevet 15. mai 2015 Skrevet 15. mai 2015 Hei, har pådratt meg en skade i venstre albue. Har begynt å trene etter 13års opphold. Tok det veldig pent i 3 uker med lette vekter og høyt repetisjonsantall, men har gitt full pupp siste 3 uker og sliter med at ei sene glipper over i albuen. Nå har den blitt veldig ubehagelig. Det strekker seg fra innersiden av albuen og oppover i triceps på innersiden. Jeg har en stygg mistanke at det er frenchpress som har tatt knekken på den men er ikke helt sikker da det glipper over i pressøvelser på bryst også. Noen som har noen glupe ideer? Jeg kommer til å ta 1 ukes pause nå og prøve en slags deloadrutine, men alle tips om medisiner, behandlinger eller øvelser som kan hjelpe mottas med takk. Siter
kl99 Skrevet 18. mai 2015 Skrevet 18. mai 2015 Prøv å massere&strekke teres major og det lange tricepshodet. Mange har EKSTREMT stramme teres major, og denne vil i posisjoner som franskpress, nedtrekk og OHP ligge og gnisse på det lange tricepshodet. Har hatt et lignende problem, da det hamret fra skulder og helt ned i håndleddet. Fant fort ut at det var teres major som slå ned på tricepshodet, og ovennevnte fjernet problemet totalt. Siter
Vidar Kristiansen Skrevet 22. mai 2015 Forfatter Skrevet 22. mai 2015 Da har jeg strukket og massert i 4 dager, treningsfri i 5, kjørt 2 relativt lette økter og det kjennes normalt ut igjen forløpig. Bytter ut alle "slemme" øvelser og krysser fingra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.